2017-10

« 12345678910111213141516171819202122232425262728293031»
entry_header

スポンサーサイト

entry_footer
entry_header

月命日だね

早いものであれから8か月
It's been 8 months since I delivered my son.
空輝くん元気?
寒くないかな?
お父さん お母さんは
最近は夢のお家マイホームを計画するのに
いそがしくしてるんだよ
Hi Kouki,
How are you doing?
It's getting cold here,are you doing alright?
Recently,we are busy planning our sweet home.
前にもいいましたが
わが子なのに顔をうっすらとしか覚えてません・・
8か月前 
もっとしっかりじっくり会っておけばよかったです
そこはちょっと後悔ですが
言っても仕方ありません
覆水盆にかえらずです!
(たとえあってるはてな
I've mentioned it before,even he is my son ,
I barely remember his face.
8 months ago,I should have met him more closely
and take a time.
It's regret but it's no use crying over split milk .

夫の赤ちゃんの頃の写真があり
これを見たら空輝はこんなふうだったはずと
最近確信が持ててきました
なのでここ最近手帳にはさんでます3はーと
I saw my husband's picture when he was baby.
And after I saw it,the confidence occured that
Kouki would be look like the appearance of picture.
So recently,I put it in the schedule book.

そして
以前の月命日には
お腹のエコーの写真とかを
見るきっかけにしましたが

今日は空輝と私をつないでいた
へその緒の箱をあけてみました
確かにそこにありました
つながってたんだね
今でも心でつながってるね
空から私たちの応援よろしくね
The other anniversary (4th),the day was prompt,
I saw the supersonic wave picture of my son.
And today,
I opened the box which umbilical cord(navel string,silver cord)inside.
It was there.
We were surely connected by this.
And now still we are connected by heart.
Please watch us from the heaven,my son.
ブログランキング・にほんブログ村へ
スポンサーサイト
entry_footer
entry_header

COMMENT

あれから8ヶ月・・・。

なんかつい最近のことのようにも、ずっと昔の出来事のようにも感じます。

空輝くんと菜緒はお空へ旅立った日が一緒なんだもんね、今ごろ何しているのかなぁ*^-^*

★コウさんへ
ほんと
つい最近のような気もするけど
遠い昔のような気もします

ふたりはガラガラや^-^
ちっこい布のボールで遊んだり?!

Please write a comment!


 管理者にだけ表示を許可する

entry_footer
entry_header

TRACKBACK URL

http://smilingwife.blog62.fc2.com/tb.php/395-a4a994bf

entry_footer

side menu

side_header

Baby

15秒間 僕をあやして♪

そのあと署名してくれると嬉しいよ♪

CLOCK&CLICK

Link

gremz

Category

ブログ内検索

ブロとも申請フォーム

Footprint♪

Archive

MATERIAL

【背景、記事テーブル素材】
レースの壁紙
レースの壁紙 様

【素材の加工】
FC2blogの着せ替えブログ

Powered By FC2 blog

side_footer
